بی وفا
 
پیامک جدید عاشقانه

گفتم سلام گفتی برو قلبم واست جا نداره


 

گفتم تو رو خدا بمون گفتی که نه، را نداره


 

فکر نمی کردم که تو هم مثل غریبه ها بشی


 

دل تو هم سنگی بشه.. یه روز ازم جدا بشی


 

گذاشتی پاتُ رو دلم فکر میکنی  کی هستی


 

تو قلب ما زیاده........ عاشقِ راستی راستی


 

فکر نکنی اگه بری پنــجره مون بسته میشه


 

دلم تو سینه میمیره... یه مرغ پر بسته میشه


 

اینجوری هام نیست بخدا بهت نمیگم که بمون


 

گفتی یکی عاشقته، باشه، برو پــــس با همون


 

حالا اینو خوب می دونم تو خیـلی بی وفا بودی


 

قلب تو با اون یکی بود تو هم واسش خدا بودی


 


 



نظرات شما عزیزان:

yasman
ساعت12:06---20 تير 1390
salm khoobi apam bodo biya

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 20 خرداد 1398برچسب:, :: 16:54
آقا محمد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک خنده دار و آدرس eagaras1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 3505
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر